söndag, september 06, 2009

Kaninerna ska hem!


Nu har jag gjort steget och beställt två kaniner HÄR. Skynda ni där är det REA på G!
Mina drömmer går i uppfyllelse! Yippie!! Så skönt. Så lite behöver man att känna sig till freds. Och så vann jag en kanin på Tradera också så vi får hem hela familjen nästa vecka. Riktigt kul. N hade en kanin redan, fast inte från Malieg men också sött en. Och L har fått en liten töskanin till sin första födelsedag. Den är dock en speldosa så hon somnar med den kaninen. Dem kaniner som är på väg till oss ska mamman leka med=) Vilken tur att man har barn för att skylla på om man vill köpa fina leksaker!!! Verkligen bekvämt=) Kaniner får sina plats hemma, fast lite ska vi vänta. N ska ju byta rum och L ska flyta från vår sovrum. Jag ska måla om rummet, som har förskräckliga tapeter och fastighetsägaren hade inte bekymmer att fräscha upp innan vi flyttade. Så det får jag fixa. Men skönt blir det. Vi kom fram med N att hennes nya rum ska gå i fräsch grön färg. Sallats eller pistasch tänkte vi då.
Men det blir någon annan gång...

Onekliga favoriter blir de!

2 kommentarer :

  1. Tack för dina alltid goa ord hos mig!
    Ja de där filurerna är väl för söta!
    Kramar Agnetha

    SvaraRadera
  2. Ja, de kaninerna är riktiga godingar! Har själv en liten kaninfamilj här hemma! Kram Helena

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails