torsdag, augusti 20, 2009

Nya människor

... är alltid kul att lära känna. Sen om man tycker om eller inte är annan femma. Men i vår grupp som består av 24 person verkar alla vara glada och framåt. Vi får väl se hur det blir efteråt, men just nu är jag mycket nöjd med stämningen i gruppen och atmosfären runt omkring. Riktig kul.
Vår första dag bestått av många raster och pauser, men inte tror jag att det kommer att fortsätta så. Och jag erbjöd mig att skjutsa upp dem som vill slippa att gå upp på berget.
Kanske glömde jag att nämna att vi har lokaler på Petersburg bergen i Söderköping. Riktig lyx tycker jag! Bara att över gläntan och se träd som står och susar i vinden... Åh, så skönt!
Så dagen var riktig bra. L trivs så bra på dagiset att vi sliper att gå genom 2 veckors inskolning. På måndagen ska hon vara hela den tiden jag ska vara på skolan. Kul va? Personalen tyckte att L verkade mycket tryggt och lugnt. Och att hon är harmoniskt barn har jag hört tidigare=)))) Stolt morsa, ja=)
Ha ni det så gott där hemma!
Där uppe på toppen står våra lokaler. Inte är det underbart? ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails