måndag, juli 06, 2009

Skönt är det ute!

Äntligen kan jag andas ut! Så svalt och fint är ute! Regnar lite och så solen syns inte alls! Yes! Många kanske kommer att tycka att jag är konstig men jag tycker att de senaste dagarna var för varmt!
Och så får ni se min senaste fynd. Stooooor zinklykta. Hittade den på Blocket och fick den till och med fraktad till Söderköping. Det var en trevlig, kvinnlig väktare som hade den. Det var så läskigt att stå vid stor skåpbil och vänta på henne=))) Jag försökte att inte se ut som en rånare =DDD Det var riktig fin lykta och passade utmärkt på balkongen. Det får ni se själva.
Visst är den fin?
Trevlig dag till er alla!

2 kommentarer :

  1. Hejsan & tack för titten hos mig! Roligt att du vill vara med i min utlottning!
    Men vilken fin blogg du har! & från Söderköping...där köpte jag min Rottis Ace, så där har jag faktiskt varit 2 ggr, haha!

    Lyktan är skitsnygg! & jag ser att du har ett likadant tvättskåp som mig...fast ditt är finare! Jag funderade oxå på att måla mitt vitt, men vet inte riktigt! Suger på den lite till!!
    Besöker dig gärna igen så jag lägger till dig i min lista, hoppas det är ok?

    Ha det fint vännen! Kram Anki

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vad kul att har varit i vår lilla stad! Visst är den fin och mysig?=)))
    Tack för att du tyckar att min blogg är fin.... *är blyg* Visst går det bra att du lägger mig på din lista! Blir bara glad!=))))
    Kram på dig!

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails