lördag, juli 11, 2009

Fixat och klart!

Nu kan jag visa mina soffor. Har möblerat om lite och det blev mycket mysigare. Sofforna var bekväma att sitta i och min make var nöjd. Som tur=) Annars skulle höra kommentarer länge, ganska länge. Ha ha ha
Och så ett gammal koffert fick vara soffbordet så länge jag inte har fyndat det jag har bestämt mig för. Och vad är det är hemligheten. =)
Kolla lite bilder...

Rosor i min rabatt hade svårt att hålla huvudet uppe och jag fick klippa ena. Och den passade väl i en gammal flaska. Nät och fin....

Så ser ut vår tv-hörna eller mysavdelningen=))

Blommor plockas var som helst och de passar perfekt i dem somriga hus!
Kram på er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails