måndag, juli 13, 2009

Borta bra, men hemma bäst=)

Vi var bjudna till vår familj i stugan. Till er som inte vet, vi har en familj som räknas som vår. Den består av mamma, pappa och tjejen i N ålder. N och A är klasskompisar. Så vi var i stugan över helgen. Vi har pysslat lite med betong... Rabarber var vår inspiration, men resultatet får vi veta senare. K mamma skulle meddela om vi lyckades eller ej.. Hoppas att vi gjorde det - lyckades!
Bild från nätet.
Sen har barn varit med pappan och tittat på grodd vandring. "De är pyttesmå" och hoppar direkt på vägen troligen mot vattnet. Så har vi haft det roligt i vilket fall som helst! Bara att på natten var det mindre roligt.. Med min rygg man har svårt att sova borta. Eller bättre sagt i spartanska sängar... He he..
Ny har de ringt från Gistads Auktioner och meddelat att jag fått min matsilver som jag lagt anbud! Kul!!! Jag samlar på gammal fransk liljan. Och hade allt förutom knivar, som är så svåra att hitta. Då lagt jag anbud och vann!! Yes! Nu kan vi duka med fin silver till dagens middag kanske?
Bilden lånat från nätet.
Trevlig dag till er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails