måndag, maj 25, 2009

Tilda, lilla Tilda

Nu får jag presentera ännu en favorit - Tilda ängel. Så fina de är. Handsydda med små fina detaljer. Olika är de, precis som vi människor=) Stora och små, prinsessor och badtanter, snygga och bara söta. Jag kan inte tänka mig sätta mig och börja sy en sådan. Det krävs mycket tålamod. Det saknar jag just nu. Därför har jag köpt in ett par styck. Ena är lite julTilda och andra fin vårängel. SommarTilda saknar vi än men jag hoppas att snart vi får en hem. De är inte billiga ska jag säga. Priset beroende på klädsel, utförande osv kan gå upp till 600 kronor. Så jag försöker fynda=) Därför tar det tid... Men snart kommer nog en hem och får sin plats på vårt säsongsbord eller nya hyllan.
Visst är den fin?=)
Kram på er

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails