måndag, maj 25, 2009

Sommaren är här!


Vad det blev varmt! Vi gick ut med koftor på oss men hem kom utan de på axlar=) Prognosen säger att "värme böljan är på väg till Östergötland". Då lär det bli utflykt till Klarsjön eller Husby Sätteri. N älskar att bada. Blir spännande att se om lilla L kommer att tycka om det med. I badkaret hon plaskar hur länge som helst, så det borde inte vara nåt krångel med att gå ner i vattnet. Så har L varit i sandlådan och jag satt bredvid och fick lite sol på mig. Fast jag inte är längre entusiast att sola (sen jag var 24 tror jag) men lite får man solen på sig. Om inget annat för att inte se som en vampyr =D Så blev det ny nagellack till mig. Rosa sommarfärg från Isadora. Fin är den på naglar!

Så får ni se vår ingång med sommarblomsterarrangemang. Gammal mjölkbringare, gammal trämått och patinerat kruka ser riktigt fint ut med lite annorlunda blommor istället för penseér osv.. Tyvärr minns jag inte alla namn utan bara den som är i mjölkbringare - tobak är den. För jag köpte den nyss och kan minnas namn=)))

Och så har man roligt när man ser sin pappa! Krambanan till er=)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails