måndag, maj 25, 2009

Önskelista

Som jag berättade jag drömmer om ett eget hus. Nu hyr vi rådhuset. Jag fått i år göra en blomsterrabatt på allmängård men mina ambitioner är mycket, mycket större än så.
Trädgården kommer jag att ha. Med planerad arkitektur där, gångar och sittplatser och så. Och ett växthus ska jag ha där också. Men inte ett sådan som man odlar väter i utan ett som man myser och har trevligt i. Klart att det kommer att finnas växter i det man inte kan ha mysigt och fint utan grönska tycker jag. Men huvudgrej blir där en stor soffa! Om jag bara kunde materialisera mina drömmer.... Lovar er att många skulle blir glada, nöjda och lyckliga av detta!
Ungefär så skulle det vara, som på bilden från nätet. Fint va´?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails