tisdag, maj 26, 2009

Drömmer släpper aldrig

Jag ville bara presentera lite av de tankar som sitter i huvudet på mig och släpper inte taget...
Lite så där skulle jag göra i min trädgård. Inte gräsplan som många har, det tycker jag är helt tråkigt. Barn kan väl få liten plats med gräset och sandlådan men för det ska inte flera hundra kvadrat meter stå nakna. Lite stengångar, lite större buskar som skymmer mysplatser. Platser ja, det är inget fel. Det ska bli flera. Så att man får njuta av solen under hela dagen och inte bara "när solen kommer" till just den platsen där lusthuset står=) Så man kan använda dem till olika ändamål. Ena till grillning, andra till fika och tredje till kvälls te. Varför inte?
Fint har någon gjort!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails