torsdag, maj 21, 2009

Kaniner i mina drömmar



Jag är så fotjust i dem kaniner! Stora som små de sitter i mitt huvud och längtar hem till mig. Men i vår situation det skulle vara helt ansvarslös att köpa ett par sådana (fast jag vill SÅ gärna!)... Inte ser dem ut som man är vann vid kanske men på nåt sett jag tycker att de är så söta! Mmmmmums
Mina små änglar har lagt sig. Äldsta har frisknat till, som tur det är vanligt i den ålder. Minsta hickade så att hon inte kunde somna på en gång. Nu har jag tagit bort make upp och sitter och njuter av tystheten! Nähä, tyst är det inte! Fåglar kvittrar, bilar brummar men det är en skön och lugn kväll!
Så jag hoppas att jag orkar att inte lägga till nåt tills imorgon! Vi får väl se? Eller?=))

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails