fredag, maj 22, 2009

Fixat och klart!


Så var vi klara! Med passet till lilltösen, med inköp av matsäcken inför morgon dagen och till och med med en hylla som jag hade planerat att bygga upp för länge sen och det aldrig blev av. Men nu har jag fixat den med!!! Stolt är jag minsann! Den ska målas med panellack (åh, vad jag kan!). Det blir liksom vatten med mjölk, inte vit och inte träfärgat som nu. Som sagt mycket vit i huset tycker jag är lite tråkigt. Och så min samling av defts grejer fick sin plats, vinställ som jag fyndat någon gång och inte hade en plats att ställa den. Till och med den hörn i köket blev mycket luftigare och roligare. Som min äldsta sa "Mamma, det blev mycket bättre en jag förväntade mig." Det är ju bra betyg eller?

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails