lördag, juni 15, 2013

Lättlagad....


 
... ska maten på mitt bord vara året om. Men på sommaren det ett måste *glad*
 
Jag kikar in i kylen och innehållet i det avgör oftast vad som serveras lite senare...
 
Ägg är en vara som är mycket bra at ha i sitt kylskåp... I nästa inlägg kommer jag presentera ett recept ur boken Husmoders köksalmanacka 1961... Många recept som glöms i onödan..
 
På bilden ovan är det omelett med skinkan, fetaost och sparris... Enkelt, näringsrikt, gott.
 
Ha en trevlig helg, mina vänner!
 
kram/Olg@

4 kommentarer :

  1. Omelett gör jag ofta när jag är ensam
    hemma, jättegott och enkelt. Fetaosten
    var ett bra tips.
    Ha en skön söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Omelett gör jag tyvärr alldeles för sällan, och det är ju både enkelt och gott! Har inte provat med fetaost, det lät väldigt gott.
    Ha en härlig dag!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  3. Omelett är så himla gott och man kan verkligen variera med allt möjligt i :) Fetaost är inte så dumt!
    Hoppas allt är bra med dig!
    Stor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  4. Så mycket gott!

    Önskar dig en trevlig Midsommar.

    KRAM Helena

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails