tisdag, februari 05, 2013

Be or not be?

Hej alla godingar!

Det händer en hel del i mitt liv... Inget att skryta med, så jag låter det vara outtalat....

Men en sak är säkert - Våren är på G!

Vi tag in från skogspromenaden några grenar och hoppas på att snart får vi skåda de fina och sköra bladen...



Ljusare och varmare är dagar och det gläder många där ute! Solen försöker värma upp frysen mark... Och lyckas med det!

Jag hoppas att ni mår bra, mina vänner!

kramar, Olg@

PS! Jag är ingen vän med Windows 8 ...

11 kommentarer :

  1. Hej min vän :)
    Förra veckan kändes det som om våren var på väg, men inatt har det kommit minst 2 dm snö och lika mycket väntas idag....
    Blötsnö till på köpet :)
    Ha en jättefin dag.
    Stooor kram
    Jessica

    SvaraRadera
  2. Kändes som vår i luften här också,
    men så kom det massor av snö inatt
    så nu känns det som februari igen.
    Men snart snart är vi där, fint med
    dina kvistar.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Visst är det härligt att plocka in kvistar och tjuvstarta lite med våren! Det behövs nu när vintern verkar ha börjat om igen!

    Ha en härlig tisdag!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  4. Ha en riktigt fin tisdagseftermiddag!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  5. Solen värmde verkligen i helgen, helt underbar känsla ! mera ! Nu har vi ingen sol bara snöblask :(
    Må så gott !
    Kram Anki

    SvaraRadera
  6. Lördagen var underbar, hoppas på många sådana dagar.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  7. Hej Olga. Så mysigt med kvistar :) jag ska nog ta med några in jag också. Ha en skön helg
    /mia

    SvaraRadera
  8. Tyvärr inte mycket vår ute i dag... snön vräker ner!
    Men inne är det bättre... har också tagit in diverse olika kvistar... härligt!
    Kram kram & ha nu en mysig helg!
    sofia

    SvaraRadera
  9. Hola me gusta tu blog te invito a pasar por el mio.
    En la cocina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hola! Så synd att jag inte kan hitta till din blogg, min spanska vän! :)

      Deja un enlace a su :)

      Radera
  10. Ha en fin söndag Olga
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails