lördag, januari 21, 2012

Vinnarna är.....


Helgen är här... Vi valde att ge oss ut i kylan och grilla... 

Enligt mig man ska grilla då det är kallt ute och inte när det är varmt... *skrattar*

Sagt och gjort - kantarellsoppa i termosen, kryddiga chaithé och mackor... 

Mamma trollade fram eld och vi hade mysig i hela 3 timmar!! Så fort tiden går när man har roligt! *blink*




Men nu till utlottningen! 

Det var ett härligt gäng som ville vara med och jag är så glad att många hittade till mig!!!  Tackar er allihopa som var med och hoppas att vi ses igen inom kort! *ler*


Vi dragit vinnarna med mina döttrar! Alla får sina lottar och sen säger min dotter ett tal. Tre gånger om. 

Och vinnarna är..... 


1:a vinsten går till Jessica med bloggen Njut Av Livets Goda Ting

2:a går till Angelica med bloggen Lilla Krokslottet

3:e går till...... Ulrika med bloggen Älskade Pion

GRATTIS till vinnarna!!! Allt ni behöver göra - skicka era adresser på bymomskitchen@gmail.com.

Jag jobbar mycket nästa vecka, men hoppas att innan fredag kommer alla paket iväg! *ler*

Tackar ödmjukt igen och ha en riktig fin vecka!

kramar/Olg@

6 kommentarer :

  1. Härligt att grilla på vintern
    grattis till vinnarna
    ha en skönhelg
    Ps, har en liten utlottning hos mig

    SvaraRadera
  2. Aldrig smakar korv så gott som när man grillar ute, så mysigt ni hade. Stort grattis till dina vinnare. Och jag har problem med och kommentera, men kom på att jag kan använda makens dator. Han har google chrome, nu hoppas jag det blir en kommentar här hos dig.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Grattis till vinnarna...

    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  4. Gratulerar vinnarna :-) Mysig bild på barnen.
    Ha De!

    anderslukas@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Igår kom dom på posten, servettringarna! Jättefina! TUSEN TACK!
    Kram!!!

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails