söndag, januari 08, 2012


 Hej mina sköna!

Min lång ledighet närmar sig sin slut men jag är bara glad! Väl utvilat och beredd att börja jobba och ge järnet! *ler*

Fynd... Jag kan berätta om mina två senaste fynd. 

Ena är en liten fin tallrikshylla och andra är en ny hemsida för oss, antik & inrednings intresserade! 

Trademill... Tre unga män grundade Trademill år 2011 och det går som tåget för dem! Snart lanserar dem marknad för privatpersoner... Spännande!

Värdering, försäljning på nätet ger stora möjligheter för oss, deras kunder. Jag rekommenderar varmt att besöka deras hemsida, finns massor av fina ting att klicka hem *ler*

Service är utöver det vanliga! Tillmötesgående och flexibla, jag tackar så mycket för leverans av min hylla! 

5 stora stjärnor till er *glad*





Hyllan är i fint rent trä och storlek mindre, som passade utmärkt i mitt kök. 

Men nu har jag "problem" - vilka assietter ska jag ställa in där? Vanlig storlek på tallrikar är allt för stor för min fin hylla...



De dessertassietter har jag ställt in för att kunna ta bilder, men tycker att i den "rå" hylla platsar inte så bra blommor och guldkanter... Vad tycker ni? *ler*

Fin slitage och originella detaljer på hyllan... Tycker om det... Vad säger ni om mitt fynd?  Vilka tallrikar/brickor/ting ska få hedersplats i min nya hylla?

Som sagt kika in HÄR och ta er tid att hitta en ny favorit att köpa hem
*glad*

I högra spalten hittar ni en länk till Trademill.
Ha en fin vecka nu, mina vänner!


 kram/Olg@




7 kommentarer :

  1. Det var en ny sida för mig, la den bland mina favoriter. Ska kolla runt vad dom säljer senare under dagen. Din hylla är jättefin, så vackert trä. Och visst kan du ha dom tallrikarna.
    Ha en fin söndag vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Vilken jättefin hylla! Men behöver ju inte alltid ha assietter!
    Jag här även grytunderlägg i ståltråd, mindre uppläggningsfat, gamla silve/tennrfat går ju också! Vackra böcker/tidskrifter! Kanske fina kokböcker?
    Nåja, du kommer säkert på något!
    Ha en fortsatt skön söndag!
    kram
    Lisa

    SvaraRadera
  3. Vilken härlig hylla du har hittat och nu är det snart dax för vardagen....

    ha en mysig söndagskväll...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Fin hylla ,lite grövre tallrikar med gamla nit lagningar skulle jag kunna tänka mig blir fint
    Ha en bra vecka

    SvaraRadera
  5. Hej
    Ohh vilken underbar hylla, jag har länge letat efter tallrikshylla, det är så himla fina att ha med vackert porslin i.
    Ha en fin dag.
    kram kram
    Jessica

    SvaraRadera
  6. Vill bara kika in å tacka för fin gratulation;)
    kramis Ulla

    SvaraRadera
  7. Nu har jag fixat länkningen till ditt lotteri, fanns ingen bild första gången jag försökte. Vad spännande med den butiken skall genast kika in! Tack för gulliga kommentarer, jag har varit en dålig bloggare ett tag, har varit mycket annat som tagit min energi.
    Ha en fortsatt fin vecka!
    Kram Pia

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails