måndag, februari 21, 2011

Jag är helt snurrig!!


Hej alla godingar!

Hälsar med en bild på min rabatt! Så kommer det se ut snart hos oss! *ler*

Vet ni att jag helt tappade räkning på dagarna? Med mitt jobb, obekväma tider osv...

Att det var sportlov visste jag (YES!) *ler* Men att det var måndag, har jag missat. Kom till gymmet med båda guldvipor och var väldigt förvånat när jag såg låsta dörr på barnpassningen *skrattar* Men det gick bra. Rummet öppnades för oss. Jag tränade min timme. Skönt var det!

Min kurs är slut på onsdagen! Så synd... Funderar på att ta fördjupnings kursen med. Finanser får avgöra. Vi får se hur det går *blink*

Efter sportlov ska jag träffa min nybildat arbetsgrupp. Spännande vem som är mina kollegor *ler*

I slutet av mars drar vi igång och mina kollegor där jag jobbade timmar ska klara sig utan mig... Hur ska det gå? *skrattar*

Ha det fint mina vänner! Döm inte mig för få inlägg, jag ska kika hos er nu!

kramar

4 kommentarer :

  1. ja man kan bli dagvild ibland...lycka till med dina nya arbetskamrater...kramis semlan

    SvaraRadera
  2. Herlig overraskning med ekstra fri....lykke til videre.....klem fra Mona

    SvaraRadera
  3. Ibland har man för mycket att stå i för att kunna blogga, så är det bara.
    Hoppas det ordnar sig med ditt nya jobb...
    kram ullamaria

    SvaraRadera
  4. Här har Du en till som är lite dagvill tiden går alldeles för fort ibland.
    Hoppas det går bra med jobbet!
    Kram Lena

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails