lördag, maj 29, 2010

Datorer och sånt

bilden från nätet
Hej alla godingar!

Nu vart det tråkigt... Min datorn, som är inte ens 1 år gammal har börjat strula och så tappade den också en knapp. Då bestämde jag mig att lämna den på garantin. Men det var inte lätt. För det första "inte allt täcker garantin efter så lång tid efter köpet". Vill bara säga att datorn jag köpt i augusti föra året! He he... "Bra" konsument lag har vi eller? *ironisk*


Så nu har jag bara en lånedatorn, eftersom jag påpekade killen i disken att jag jobbar hemifrån och verkligen behöver en dator under de 2-3 veckor som min dator ska vara inne... Det fick jag, som tur var. Killen var väldigt trevlig i för sig. *skrattar* Vi pratade om allt, mest om barnen. Han hade 4 barn! Lycklig...


Så jag hoppas att ni har en trevlig helg! Det har jag!
Ha en underbar Mors dag, tjejer!


Ta hand om er, Olg@

2 kommentarer :

  1. Datakrångel är jobbigt, usch och fy. Bra att du fick låna en, det var ju rätt länge dom skulle laga din.
    Önskar dig en fin mors dag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Får jo helt abstinenser uten data...ha en superfin uke. Er det morsdag i Sverige? håper du har hatt en fin dag isaåfall

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails