tisdag, april 13, 2010

Provet

gick bra. Jag fått MVG i juridiken och jag känner mig ganska stolt! *glad*
Med tanken på att jag pluggar på ett främmande språk varje bra betyg betyder mer för mig än för någon annan.

Dagar rusar iväg bara. Men jag tar det lugnt. När vi kommer hem från våra skolor/dagis sätter vi oss på gården och njuter av solen och värme... Jag läser lite, tjejer leker.. Ingen brådska, ingen stress... Vad vinner man på att hinna med maten halv timme tidigare än dagen förre? Att man plockar undan grejer som ligger framme? Inget! Men berätta hur mycket man vinner på att umgås mer med mina barn kan jag inte i ett inlägg, för att det tar allt för lång tid *skrattar*

Hoppas att solen sprider glädje åt alla över hela riket och ni tar vara på fina dagar!

Kramar till er, Olg@


Min glad, vacker dotter i solsken!

7 kommentarer :

  1. Varmt välkommen som följare av min blogg! Det gör mig glad! Håller med dig om att man inte kan få för mycket tid för att umgås med sin familj. Man skulle prioritera det högre än något annat egentligen. Grattis till ditt MVG-duktigt jobbat! MVH semlan

    SvaraRadera
  2. Grattis till det fina betyget. Vad läser du till?
    Jättefin tjej du har. Ja, barnen är det bästa med har.
    Ha de gott
    Kram Britt

    SvaraRadera
  3. Vad rätt du har! Jag har också släppt alla måsten här hemma och vi alla mår sååå mycket bättre! Grattis till ditt MVG! Vad duktig du är... Tror aldrig att jag har fått ett. *hihi*
    Du får nog hålla hårt i din dotter när hon blir större. Killarna kommer att hänga efter i drivor...
    Kram/ Anna

    SvaraRadera
  4. HejHej!

    Grattis Grattis du är ju sååå fantastisk. Vill oxå säga att jag gillar ditt sätt att tänka, det vi inte får gjort idag gör vi imorgon.
    Lev livet o fånga dagen så där lite grann.

    Ha det bäst
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  5. Grattis Olga till ett jättefint betyg, jag tycker du är så duktig. Och klok som inte stressar, utan är med barnen. Jättefint foto på din dotter.
    Stor kram till dig vännen.
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  6. Grattis till ditt fina betyg! Så skön känsla att ha klarat av något!
    Beundransvärt på ett främmande språk dessutom!

    Ha en härlig dag!
    Kram
    Lisa

    SvaraRadera
  7. Vad duktig du är!! Grattis till ditt MVG :)
    Du ska verkligen vara stolt över dig själv.

    Helt rätt tänkt att sätta barnen före alla måsten hemma, de kan gott vänta på sig...

    Ha en mysig kväll hela familjen!
    Kramar Linda

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails