fredag, april 23, 2010

Helg igen


Hej alla godingar!

Men Gud va tiden rusar i väg! Nyligen var det måndag och nu är det fredag igen! *glad*

Har ganska mycket att göra, men än så länge känner ingen press på mig!

Mina underbara döttrar ger mig mycket glädje (samt bekymmer så klart hi hi) så att jag orkar mycket mer än jag skulle om jag vore utan dem, tror jag i alla fall.

Jag är så glad för alla era kommentarer, mina vänner! Med många av er jag "pratar" när jag surfar på nätet och utan att ni vet det blev ni en del av mitt liv. Och jag tycker att det är skönt! Mycket glädje och inspiration får jag genom bloggvärlden!

Ta hand om er! Ha en underbar helg!

kram Olg@

9 kommentarer :

  1. Da ønsker jeg deg en herlig helg, håper du får like mye sol som jeg har akkurat nå, klem

    SvaraRadera
  2. Hej=) Tack vännen jag känner likadant så kul att prata lite! Jag skickar din madonna i dag! Trevlig helg=))) Kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Ja denna tid.. var tar den vägen??
    Vi är ju ganska "nyfunna" vänner men jag vill ändå säga att det glädjer mig att läsa hos dig och dina kommentarer ;=)
    Önskar dig en underbar helg!!
    Kramen Cilla

    SvaraRadera
  4. Håller med dig, en vecka går så fort, jag tycker nyss det var fredag. Idag kör vi trädgårdsrens till tippen, det blir med skräp än man tror. Nu har jag lunchpaus...hihi. Har inte ångrat en sekund att jag började blogga, så roligt med alla bloggvänner. Som och ha brevvänner, som jag hade när jag var liten.
    Ha en fin helg vännen.
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. HejHej!

    Ja, jisses vad veckorna rusar och ibland längtar man livet av sej. Just nu längtar jag till min resa nästa vecka till sol o värme. Det är alltid lika kul att titta in hos dej.

    Ha en fin helg
    KramKram
    Lotta

    SvaraRadera
  6. Vilken sötnos du har där!!!

    Ha det bäst;o)
    Kram Kram Malin

    SvaraRadera
  7. Åh så fint du har det här! Glad att jag hittade hi! Önskar dig en fin helg! Kramar Susanne

    SvaraRadera
  8. Hej vännen!
    Håller med att dagarna går så fort...fast man är sjukskriven. Jättesöt lite badtjej.
    Håller med att bloggande ger så mycket och ha kontakt med alla underbara bloggvänner. Är även ute på FB och träffar många av bloggvänner där också.
    Hämtade ut mina paket igår, så fint.
    Ha en härlig helg.
    Kram Britt

    SvaraRadera
  9. Visst får man verkligen vänner här i bloggvärlden!

    Tack för att du förgyller bloggvärlden och att jag får titta in hos dig! *ler*

    Ha en mysig lördagskväll vännen!
    Varma kramar
    Linda

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails