söndag, januari 10, 2010

Lite av mitt hem

Hej alla godingar!

Hoppas att kylan knäcker inte er! Det gäller ju bara stå ut och finna sig i den, fast inte så lätt kanske! *ler*

Jag har fixat och trixat lite i dag och nu har jag välförtjänt paus. Med en koppte skriver jag här och kikar hos er senare.

Jag kan meddela att jag har valt ut nu priser till min lotteri och snart kommer den att startas! Tycker att det är roligt!



Liten krans av lingonris med små tofflor (Åhlens) i mitten- mycket sött, tycker jag!


Staty på en en kvinna, fick stå bredvid granen så länge. Krucifix fyndade jag i fjol, i Skåne.

Snart startas utlottningen! Missa inte den!
kram på er , Olg@

1 kommentar :

  1. Hej. Jag kommer inte ihåg vad jag hade i salladen, att det var jordgubbar vet jag ju. Jag slängde nog ihop med lite sallad och purjolök. Så söt kransen är med dom små skorna.
    Ha en mysig söndag
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails