fredag, januari 08, 2010

Gamla fynd

Hej alla godingar!

Vinter tag i beslag hela landet (och halva världen med), så inget snack om våren än ;)

Leva i nuet, ja... Det var det jag tänkte när jag plockade bort hälften av julpynt. När man kan det är allt lättare på en gång. Inte leva i väntan på den där framme och sen när man är där börjar man om igen... Vinter är här då njuter vi av vinter! Snart kommer våren och då kommer den njutas av, den med *glad*

Och i dag ska jag på ansiktsbehandling och sen till socialtjänsten - får (troligen) uppdrag och det är ju bra - meriter och sysselsättning (som om jag saknar sådan he he). Vi får se.

Liten låda köptes i somras och blev till en fin detalj på mitt sideboard. Liten tagg fått jag från Creation by Lis när jag beställde min vinst i hennes butik. Tack snälla, rara Lisa!
Den sten dock fick jag av min vän till födelsedagen förra året (konstigt att säga "förra året" än). Tycker så mycket om den. Ligger den med på bordet! Tack, mitt hjärta, U! Älskar dig!

Så ha det gott, mina vänner och hoppas att ni har det varmt i kylan! :)
kramar Olg@

2 kommentarer :

  1. Jag håller med dig, vi njuter av vintern nu och tar våren, när den kommer! Kram Maria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails