söndag, december 20, 2009

SPA


Hej mina vänner!

Nu är vi hemma igen... Så skönt att vara borta och så fantastiskt härligt att vara tillbaka!

Jag hade rätt, det var SPA för oss.... Vore konstigt om jag inte skulle känna min man så väl och gissa fel ;)

Jag fick ansiktsbehandling, kroppscrub och nån slags (minns inte vad de kallade det för^^) bubbelbadkar med speciell nåt.. Äsch, inte viktigt det. Viktigt att jag hade skönt och tyckte om behandlingar!

Sen gick vi till hotellet och slappade lite. det kändes väldigt konstigt att kunna sitta i lugn och ro, utan att någon sprang omkring, tjatade om något eller så... Sedan hade vi en fin middag.
I restaurangen har vi träffad min mans bror och dennes kompisar. Liten pratstund blev det.

Efteråt hamnade vi mitt i bröllopet som hade öppet dansgolv. Kul hade vi! Kl. 2 på natten somnade vi.. Kan säga att det känns idag - sömnbrist! Men att få vara barnlediga hela dag det är värt att vara utan sömn ;) Och det var så härligt att komma hem och få alla dem varma kramar med små händer runt om halsen!

Hoppas att ni hade en trevlig 4:e advent. Så mycket fin snö har vi fått! Härligt!
kramar Olg@

4 kommentarer :

  1. Det är alltid trevligt och behövligt att få vara barn lediga. Man kan bli så mycket bättre förälder när man kommer hem. Hade samma känsla som du beskriver för ett halv år sedan när vi var iväg på spa och trevlig middag i bara vuxet sällskap. Ha en fortsatt trevlig advent.

    SvaraRadera
  2. Så härligt och åka på Spa, äta gott och dansa halva natten. Du har haft en riktigt bra helg. Det var du värd.
    Ha det gott vännen
    Adventskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Vilken skön helg du hade! Jag ville komma och önska dig en God Jul! ♥ Ann-Lis

    SvaraRadera
  4. Hej

    Här kommer adressen till Kyrkans Loppis. Du måste göra ett besök, det är så roliga saker för ingenting. Dom har öppet Onsdag 17-19, Lördag 10.00-15.00 eller 16.00 är inte säker där.

    Kyrkornas Second Hand-butik
    Adress:Kometvägen 63, 183 48 TÄBY
    08-473 05 50


    God Jul önskar Ann

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails