lördag, december 05, 2009

Snö?

Hej mina vänner!
Jag bara längtar efter att få se en sådan bild! Att vakna på morgonen och se allt kläd i vit! Åh, så fint det skulle vara! Kännas skulle det ännu bättre! Tänk er hur skulle det se ut på gatorna! Barnen skulle bygga borg, kriga snöbollskrig osv! Inte mindre vuxna skulle vara aktiva i det! Åtminstone jag kan inte sitta still när det snöar ute. Jag bara måste vara ute och göra nåt.

Skickade förfrågan på en annons på Blocket och fick till svar att det blir loppis på söndag. I Boxholm. Inte den närmaste att besöka men jag överväger att åka... Hmm.. Hur det ska gå? N ska till kompis och bygga pepparkakshus... Fixar vi det tror ni? ;)
Kram till er!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails