söndag, december 06, 2009

Julpynt

Hej alla godingar!

Tack snälla för era varma kommentarer hos mig! Det känns skönt att läsa dem! *glad*

I dag vill jag visa lite av pynt som jag gjort under november månad i samband med utmaningen Använd det du har, men orkade inte gå hela vägen och skicka bilder iväg osv. Men pyntet däremot är kvar ju och pryder vårt hem nu!

Plätterpannan utför vanligt vis funktion till ljusstake, men jag gick lite längre och har fyllt gamla kakformar med ljusgele och placerat de på pannan. Liten rosett av rutigt band gör allt ännu "juligare" ;)

Julstrumpa hängde jag på väggen men den var lite ledsen att vara där. Så fick den lite guldkant och allt ser så roligt ut nu!

hoppas att ni har en härlig advent1 Vi ska bygga pepparkakshus! Bilder kommer :D

1 kommentar :

  1. Så fint du pysslat, jättefint när det lyser i kakformarna. och det var kul med julstrumpan. Mysigt och göra pepparkakshus, det gjorde jag igår, två små.
    Ha en fin kväll
    Adventskram
    AnnaMaria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails