onsdag, december 02, 2009

Första frost


Så var det dags för första frosten! Vilken härlig början på dagen att gå ut i friska luften och får se allt runt omkring i vit!!! Som om naturen fick omvandling med hjälp av trollspö. Åh, tycker om snö och vit vinter över huvud taget!!! Så fint det är med snön!

har sovit 11 timmar i sträck och på morgonen kändes ganska så bra!! Och imorgon, samt på fredag, är vi lediga så - jag ska spendera lite tid på mig själv. Gå min promenad vid kanalen, sen kanske åka till Norrköping och se lite efter julklappar... Vi får se, dagen visar hur det får bli.


Ni är så gulliga med kommentarer! Tack så hemskt mycket, det värmer hjärtat mitt!


Det här hjärtat ger jag till er allihopa!
Kramar

3 kommentarer :

  1. Vackert, vilken skicklig konstnär naturen är!

    SvaraRadera
  2. Hej svejs!
    Vilken otrolig bild på frosten..Det ser ju ut som ett hjärta.
    Jätte vacker bild.

    Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Jisses vilken vacker bild på frosten. Magisk konstnär naturen är
    Kram Maria

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails