onsdag, december 16, 2009

Ett år yngre ;)

Hej alla godingar!

Så blev jag 35 år igår. Så härligt var det! Jag verkligen inte förstår kvinnor som försöker fly sin ålder eller så försöker undvika säga riktiga åldern! Visst skojar jag med om att jag är "bara tjutju", men nähä... jag är absolut bekväm med mina år! Åldras med heder, säger man ibland och det tycker jag är svårare än söka upp plastikkirurg och betala tusentals kronor för att få se lite konstigt ut ;D Lämnar vi det nu!

Jag fick frukost i sängen. Som jag skrev nån gång det är inte det bekvämaste sätet att äta frukost men det inte det det handlar om! Uppmärksamheten och mysfaktor som gäller ;)

Jag fick 35 rosor från min man!

Sen gick jag och min klass till kyrkan där hade vi avslutning. Och efter det kom vi hem till mig för att fika. Jag tror alla var nöjda och jag sprang med kameran och fotade, fotade, fotade :))

Senare, efter barnen kom hem, har vi beställt lite tapas hem och hade mysig, mysig middag! Jag tycker att min födelsedag var mycket lyckat!


Rosor fick plats bara i en höganäskrus på 6 liter! 8)


Och i dag har vi bjudit hem våra vänner till middag som jag ska laga. Det blir god mat, både förrätt och efterrätt. Så lite jobb väntar på mig, men det är bara roligt tycker jag!




Och ni, jag tror att vi alla, bloggare som skrev och klagade att snön inte fanns, vi fixade det!!! DET SNÖAR 2 DAGAR I RAD!!!! :D


Ha det så bra mina kära!! Kramar från Olg@ som är så ung med sina 35 år ;)

5 kommentarer :

  1. 35 år - härlig ålder! Det blir bara bättre och bättre, skulle absolut inte vilja vara 25 år igen.
    Grattis!

    SvaraRadera
  2. Grattis i efterskott.Vad underbart gulligt 35 rosor av älskligen.Härligt.Ha en fin dag med gäster och massa mys.Vinterkramizar Rita ♥

    SvaraRadera
  3. Ha en fint dag och gratulerar dig i efterskott...

    fin blogg!

    SvaraRadera
  4. Så roligt att höra att din dag blev så fin! Stort grattis i efterskott. Håller som bäst på att planera min egen 35-årsdag (fylle i början av året). Kan bara inte bestämma mig hur jag vill göra. "Alla" eller en utvald skara. Flera dagar eller bara en.
    Får dock lägga in en önskan om 35 rosor. Det är så vackert med riktigt många rosor tillsammans i en bukett!


    Kram

    SvaraRadera
  5. Är det den här fina tjejen som jag ska fota.
    Kram Lotta

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails