fredag, november 20, 2009

Man lyckas!!

Hej alla godingar!

Ville tacka så mycket för alla gulliga kommentarer! Det värmer hjärtat mitt!!

Med hjälp av Anna-Lena Drömmar av silver har jag lyckats beställa hem den vita kjolen som jag behövde till min julklädsel! Tack snälla!



Nu återstår bara att Julen kommer ;)

Så klart att min N fick en julklänning från samma butik (bilder är därifrån). Jag tycker inte om när butiken sätter minimum köpgräns. Men ibland är det kul, som nu - min dotter är glad för den där gränsen..

Hennes klänning ser ut så här.

Minsta vår tjej har redan en julklänning som går i den klassiska rutmönster. Så vi blir hur snygga som helst! ;)

Ha det så gott ni! Kramar

1 kommentar :

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails