tisdag, oktober 20, 2009

Hösdagar

Hej alla godingar!

Hoppas att ni hade en bra dag. Det hade jag. Fast känner mig ganska trött, desorienterat på nåt sätt. Anledningen är det samma som i dem flesta fall i vår familj... Men just nu är det så att jag behöver positiva intryck och upplevelser.
Jag funderar på att åka bort med tjejer under semester. Skåne är inte aktuell längre, så tyvärr blir det inte som jag hade planerat. Det får blir en annan gång.
Ska vara med i utmaningen i november månad! Klicka på bilden i höger spalt och var med ;)
Ni glömmer väl inte min utlottning? Klicka och var med!

Lite sommarbilder värmer ju=)
Ha en trevlig kväll ni med! Kram

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails