fredag, september 11, 2009

Tvingas till uppehåll=(

Lite oväntat kom besked att vår nät är uppsagt.... Det var på företaget och så min man tyckte att han varnade mig i förväg, fast han inte gjort det. Men men... 10 dagar lovar Telia att det tar tills vi får uppkoppling hemma tills dess jag får surfa på biblioteket, hos vänner och försöka få tag i mobil bredband som man får använda i 3 månader fritt just nu på Telia. Vi får se om jag skaffar mig sådan imorgon. Bekvämt? Nähä säger jag... Alltid kunna koppla sig upp - värst=)
Men så länge jag får gå på gator då det är Gästabudet i Söderköping, ni är så välkomna ni!!!=))

3 kommentarer :

  1. Hej, hoppas att det ordnar sig tillslut.
    Kram/Ingela.

    SvaraRadera
  2. Inte kul men vad gör man .hoppas det ordnar upp sig snart .

    Kram Ewa

    SvaraRadera
  3. Tack snälla Säkert blir det bra till slut!=)
    Fast hur tråkigt jag har det utan min blogg och er!=(

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails