fredag, augusti 21, 2009

Så skönt

Det var varmt på morgonen och jag fruktade att värmen ska fortsätta. Men som tur, kom lite skurar, lite regn och nu är det svalt och skönt! Jag gjort en lavendelkrans. Ska ta en bild och lägga fram nu. Från min dator=)
Väldigt skönt går dagen tycker jag!
Har ni det skönt?
Så ser min lilla kransen ut... Fint tycker jag!=)


Den lykta köpte jag för ett år sedan och nu fick den plats på väggen vid halstrappan. Med lite blommor från bondegård, som kommer att pryda sin plats i hösten=)

Och så tänkte visa er en present som min man fick när han fyllde år i januari=) Kul va? lite toapapper, antikt och unikt! Ha ha

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails