tisdag, augusti 25, 2009

Något är på G

Lite dålig skarpa på bilden men det syns att det är en blomma eller?=) Den har jag köpt i våras på odla.nu och satt in i min rabatt och nu var det dags för den att blomma! Vet ni vad jag tänkte när jag såg den i dag efter skolan? Det är ju jag! Den blomman som behövde lite tid på sig, som kämpade att få upp sig ditåt, mot solen. Och NU!!! Det känns verkligen så att jag fick eller får ordning i mitt liv nu. Jag börjat läsa, så att jag kan jobba (troligen efteråt), jag fått min yngsta utan problem in på dagis, jag håller på att reda ut min relation med min man. Och det känns så skönt! Jag tror att nåt stor kommer att hända snart i mitt liv och jag vet att det blir nåt super bra grej! Jag har förtjänat det, tror jag!=)
Kram på er och hoppas att ni har haft en bra dag, precis som jag!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails