tisdag, augusti 18, 2009

Krusmyntagården

Det har hör alla tror jag, som var i Visby/Gotland. Dit åker man för att slappna av, köpa lite goda kryddor och äta gott! Vi har shoppat loss där=) Det blev både den ena och den andra... Men kryddor var mycket bra, fram för allt för att jag redan lite uttråkat av mina alla kryddor och då nåt nytt passar perfekt!
Fin gård har dem ju där med. Och fin lekplats till barnen som är inte alla gånger inspirerade av shopping=)


Så välkomnar man sina kunder på Krusmyntagården=)


Ett skåp på hyllan som jag tyckte så mycket om. Och så lite av dem goda saker som finns i butiken.


Fina stilben lite här och där=)


Och myshörna i själva kryddgården... Mycket trevligt!
Hoppas att ni får en riktigt trevlig dag, fast det känns höst i luften. Härligt....

2 kommentarer :

  1. Jamen så trevligt med Söderköpingsfrämmande..bor ju i staden norr om dig ca 2 mil...:) kul med ännu en östgöte...vi är några st som håller kontakten och ibland träffas..hoppas vi ses igen...alltid roligt med nya bekantskaper och du har ju en så härlig blogg som jag gäna tittar in i igen, ha en bra dag, kram

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails