lördag, augusti 15, 2009

Förvandlingen

Det är flera av er som minns min hylla som jag byggt själv och som finns i köket. Om ni bläddrar lite då hittar ni säkert en bild på den "gamla" hyllan. Men ny vill jag presentera den nya, ompysslat hylla! Varsågod, ta-ta-tam!=)
Fin va?=))) Mandelkavrn kan vi se, bärpress, lite delfins, gammal margarinlåda som är piedestal till blomman, gamla kakformar skymtar i bakgrunden, mjölk- och saftflaskor i klarglas.... Så mycket mer hemmakänsla är i den nu tycker jag. Allt är fyndat på loppisar så klart. Förutom margarinlådan, den hade min man. Konstigt? Nähä, egentligen, för att han har SÅ mycket i sina alla möjliga förråder. Men inte ska vi prata om det väl ;)
Och så ska jag visa också min lilla kristallsamling.
Det är gammal parfymflaska, kristallskål och sen mindre skål till=) Och min parfym ja, detta allt står på en nysilverbricka på ett äppelskänk i min sovrum... Så fin tycker jag=)

2 kommentarer :

  1. Tack för titten,vilken fin samlig av glas du hade på din bricka,ser underbart fint ut.
    kram o ha det så gott
    ninni

    SvaraRadera
  2. Tack själv du. Alltid kul att hitta flera trevliga bloggar!=)

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails