fredag, juli 03, 2009

Värmebölja försätter

Nej, nu är det inte kul längre. När ska man vakna för att barn ska kunna vara ute utan att få värmeslag eller blir brända av solen TROTS solskyddsfaktor 15???? Inte kul, nähä...
Min hylla däremot bara glädjer mig. Är edan torr och väntar bara sista lagen på pinnen bara. Annars den är klar! Ska försöka sätta denne upp på väggen själv. Det är så att vi har så fruktansvärt dåliga gipsväggar att utan speciella plugg man inte kan sätta nåt skruv i. Så med tanken att hyllan ska få bära på minst 2 kilo tvättmedel den ska monteras mycket bra. Ville göra det själv men övervägger att min man skulla ha hjälpt mig. Annars kan det vara katastrof. Om allt ramlar ner bara....
Men på kvällen kan ni troligen se min underverk!=))
Trevlig dag till er alla!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails