torsdag, juli 09, 2009

Underbart!

Jag bara måste berätta om att jag hittade tack vore nyligen.se
en helt underbar tjej, som heter Juliane och som sysslar med att sy dockor och tillbehör. Hon bor både i Tyskland och i Sverige. Jag kikade bara in i hennes blogg och.... Åh, vad jag såg! Massor, massor av sakerna som jag skulle vilja haft! Mycket kan jag inte beställa men en docka hade jag tur att beställa! N ska får den i julklapp. Tidigt? Nähä... Det är ju snart Jul igen! =)))) Ha ha ha
Ni får gärna klicka er till henne http://frokenskicklig.blogspot.com/ och bara njuta eller så jag har hennes blogglänk på min sida. Det måste man se!
Den bilden har jag kopierat på Julianes blogg. Kolla den docka bara!!! Som en liten söt ängel!!! Undrar hur N:s docka kommer att se ut! Säkert jättefin blir den, men är SÅ nyfiken... Som ett barn ja... ;)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails