torsdag, juli 09, 2009

Regn, regn....

Så skönt är ute! Det regnar kraftigt och allt är på nåt sätt fräscht och fint. Jag och min man diskuterade att det finns ett hopp att det blir bra med svamp. Både han och jag tycker om den "lugna jakten" som det kallas för ibland. Men rensa svamp - det tycker jag inte om=)))
Vi planerade liten utflykt till Vadstena, men det får bli en dag hemma och vi ska göra nåt annat. Ska kanske avsluta det jag började förra veckan och lyckades aldrig avsluta? Vi får se!
I vilket fall som helst vi ska hitta nåt att pyssla med. Jag fick igår min beställning från Adlibris. Med en underbar bok om shabby chic och en annan bok som jag beställde - Skapa av papper. Det kan vi prova i dag.
En liten blomma till er!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails