torsdag, juli 02, 2009

Inköp

Eftersom jag ska guida på lördagen i min lilla Söderköping då villa jag vara kläd lite så att det skulle passa in epoken så säga... Lite förra sekels romantik tänkte jag bjuda på gäster. Och eftersom jag inte hade några klänningar eller så har jag köpt en på Tradera. Inte hade tänk jag lägga ut mer än 100 kronor och då har jag fyndat den här pärlan!
Visst är den romantisk och så? Föreställ er med solhatt på huvudet och liten korg ska jag ha i handen... Lite av gamla tider blir det i alla fall. Sen kanske, om den blir svalt och skön tyg, kan jag köpa in lite spets och sy till runt om på kanten. Blir min romantisk klädsel för alla tillfälle!
Fy vad det är varmt....

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails