lördag, juli 04, 2009

Fyndat!!!

Nu var jag slutkört för i dag! Men nöjd är jag! =)) Först det gick hur bra som helst med guidningen. Tjejerna var mycket positiva mot Söderköping och mig med. De var mycket besvikna att jag inte skulle med till Linköpings guidning. Men ingen skulle betala för mig för det och det blev inte av bara.
Så efter jag kom hem vi åt vattenmelon med svärmor och sen åkte vi till auktionen. Denna gången var det en ny auktion. Eller jag menar att stället var ny för mig. Kockinge eller så, i närheten av Linköping. Vi kom visserligen för sen, de goda bitar var redan utsålda men jag hann med den jag ville. Ett skåp med marmor skivan på. Här kommer det!
Visst är det underbar?? Fattas skivan inne, men det går att åtgärda. Äppelskåp är det nämligen. Så fin är den! I storleken passar det både i hallen (som det står nu) och badrummet. Ska jag måla om det med antikvit eller inte? Tips? Tack.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails