onsdag, juli 01, 2009

Fyndat!!!

Nu vart det igen.... Gick till Eriks Hjälpen för att köpa överkastet som jag köpte för mina vänners skull. De ska ha det i sin stuga på soffan. Och då hittade jag underbar hylla med järn krokar på. Visserligen är den just nu mörkgrön i färgen, men det kan jag hjälpa med att byta färg! ;))) Den ska hängas i tvättrummet. Och ovanpå kommer att stå burkar med tvättmedel och på krokar hänga nåt mysig och fin. Tänkte mig... Sen var det örongottar som jag bara inte kan låta bli och inte köpa. Så så var det mycket fina fynd! Som kommer att pryda vårt hem.
På Rusta har jag fyndat kuddar som kommer passa perfekt till våra nya soffor som kommer hem den 10 juli! Två vita Ektorp soffor har blivit våra! Äntligen kan jag säga, dem äckliga gamla ska åka ut!!!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails