fredag, juli 17, 2009

Åh, så jobbigt!

Min lilla N har fått igår grenen i ögat och har gnällt halva natten, vaknade oändliga gånger och till slut kröp hon bara in i vår säng och vi sov alla fyra tillsammans. Sen på morgonen väl har hon somnat så djupt och sovit fram till kl.10! Hon som är som en fågel, stiger med solen upp... Så synd om henne!!! =((( Stackars barn... "Mamma, det bultar i ögonen, blir jag handikappat nu?" Lilla mammas flicka. Jag och L gick på morgonen till bageriet och köpte en fin bakelse, N:s favorit. Sen har vi pysslat i sandlådan och så har jag stabiliserat fågelbadet. Ja, just dem som vi gjutit när vi var på besök i stugan. =) Jag visar dem senare upp... De är så fina! En liten står på balkongen och den stora ute vid min rabatt. Jag är nöjd med mina skapelserna. Så vi bestämde oss jag och K (alltså mamma #2 i familjen eller så #1 om man vänder på saken=) att vi ska göra flera till salu på vår Mikaeli fest i vår skolan på hösten. Vi tillhör ju Waldorfskolan i Söderköping, så vi är aktiva föräldrar=)
Så kan tala om för er att ute är ca 19 grader dvs perfekt sommar värme! ;) Jag ska vad vi kan hitta på för i dag, men inte mycket kan det bli eftersom min söta N är nu som en pirat!
Ha en trevlig dag ni där också!=)))
http://www.janneshembageri.se/content.asp?CategoryID=5176&mode=3&sort=8151
Kolla vilka mumsiga bakelse man frestas av=))) Den med frukt och grädde har N fått... God va?

1 kommentar :

  1. Tackar så hjärtligt för dina lyckönskningar. De lär behövas i massor!!!

    SvaraRadera

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails