onsdag, juni 03, 2009

Kom morgonen

... med lite vind och sol. Friluftsbadet var inte för min N och hon fick vara hemma i dag. Vi kanske går och fikar ihop. Men när jag ser hur starkt det blåser har ingen lust i hela världen gå ut. Fast barnen måste ju ut. Då får mamma offra sig som vanligt.
Har pratat med min väninna i Berlin och tåg upp lite små detaljer dvs hur vi sover, vad vi äter, vad tänkte vi oss att göra. Det är inte lätt att ha besök under hela 10 dagar. Och med en bebis fram för allt! Jag tror inte att jag skulle vilja ha det=)))) Så tackar dig, min vän! För att du tar på dig så mycket bekymmer att ta emot oss! Och de, stackarna, som sover till 11 på morgarna.... Och vi som är uppe vid kl.7 =D Det blir knasigt.... Äta dock är inget problem! N äter den mesta och lilla L äter allt för att smaka och riktiga måltider består trots allt av mat som lagas till henne. Det blir kanske dags att börja med att äta själv? Eller åtminstone det vi alla äter? Ska se över kläder och tvätta det behövs och börja packa långsamt... Det går fort, tiderna! Snart är det den 7 och vi åker till Stockholm för övernattningen inför avresan till Berlin! Härligt!
Så kan man säga om mina tankar nu. BARA resan är i huvudet!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails