torsdag, juni 04, 2009

Avklarat!

Jag varit på intervju och jag tror att det gick ganska bra. Förutom att när jag blev frågat om vad jag gör när jag är arg, då har jag börjat gråta. Och jag vet inte varför jag grät. Det fanns ingen anledning till det. Bara så rakt upp och ner kom tårar.... Konstigt. För att så himla nervös var jag inte. Känslig blir man med årens gång=)
Men kvinnan som intervjuade mig var positiv och imponerande. Vi pratade lite om min bakgrund och om hur utbildningen ser ut. Det var intressant. Mer intressant än jag trodde. Vi får se om jag bli antagen. Om jag bli antagen till dem andra utbildningar och vad jag väljer. Som sagt det är lockande att läsa BARA 1,5 år, men det är ju inte högskoleutbildningen. Ju högre utbildning desto bättre chanser att hitta jobb och allmänt har man högre lön med. Vi får se. Jag är så trött på att vänta!
För N det är näst sista dag i skolan. Och hon är så ivrig på att få se Berlin... Uh, vad jag tjatar om Berlin. Men skulle ni inte haft semester på 8 år skulle ni förstå hur det känns. Ja, ja vi åker då och då för att ha minisemester, men det är ju mini. Och med tanken att jag som vanligt lagar mat och tar hand och ungarna mig gör det inte stor skillnad miljöombyte.
Ska ta en kopp te så länge lilla plut sover.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails