onsdag, maj 27, 2009

Konstigt väder

Nu vart det kallt igen=) Nej, inte så +5 men inte +20 heller=) Men det var bra. Fick lite solbränna på axlar och behövde uppehåll med solen. Annars skulle jag vara tvungen att ha långärmat i solen=)
Lilla L vaknade kl.6 på morgonen. Härligt va´? När man har hela en timme att kunna sova och vila! Men henne kan man inte komma överens än. Så var jag uppe och lagade frukost, som fördel av det tidigt vaknande var N inte så stressat med frukosten. Tjejen bara älskar att drömma vid bordet, prata osv och glömmer att äta. Så man ska sitta och påminna med jämna mellarum "ät". Efter jag skjutsade henne till skolan har vi skiftad bilar med min man och jag fick min lilla Opel tillbaka. Den är verkligen liten. Hoppas att barnvagnen får plats där. Signalen ska fixas, annars kan inte tuta på dumma mopedister som kör ivägen.
Har städat och så ska svärmor komma på "lite hastigt besök"=) Hon skickade lite pengar åt tjejer men de försvan på posten någonstans och nu ska hon komma personligen istället. Tråkigt att behöva oroa sig om brevet kommer fram.
Så produktiv var min morgon. L sover, hon var ju uppe redani 4 timmar, så hon lagt sig så duktigt!=)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar

TACK FÖR ATT DU LÄMNAR ETT SPÅR EFTER DIG!
HAR DU INGEN BLOGG VÄLJER DU "ANONYM" ALTERNATIV SEN KAN DU KOMMENTERA
HÄLSNINGAR, OLG@

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails